dc.contributor.advisor |
Melichar, Vlastimil |
|
dc.contributor.author |
Futera, Miloš |
|
dc.date.accessioned |
2012-12-12T14:20:41Z |
|
dc.date.available |
2012-12-12T14:20:41Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48777 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou řízení provozu a zpoždění v železniční dopravě ve vztahu dopravce - manažer infrastruktury, včetně způsobu zpoplatnění obdrženého a způsobeného zpoždění. Cílem této práce je navrhnout způsob hodnocení priorit řízení železničního provozu a výkonových režimů za účelem najít optimální řešení vyhovující podmínkám definovaným v legislativě EU v oblasti železniční dopravy. |
cze |
dc.format |
175 s. |
cze |
dc.format.extent |
3935504 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
priority řízení provozu |
cze |
dc.subject |
výkonový režim |
cze |
dc.subject |
zpoždění |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
zpoplatnění užití dopravní cesty |
cze |
dc.subject |
simulace |
cze |
dc.subject |
priority rules in traffic operation |
eng |
dc.subject |
performance regime |
eng |
dc.subject |
delay |
eng |
dc.subject |
railway traffic |
eng |
dc.subject |
infrastructure use fee |
eng |
dc.subject |
simulations |
eng |
dc.title |
Hodnocení priorit řízení a výkonových režimů v železniční dopravě |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of priority rules and performance regimes in railway traffic |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Krýže, Pavel |
|
dc.contributor.referee |
Majerčák, Jozef |
|
dc.contributor.referee |
Drdla, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of priority rules in traffic operation and performance regimes in railway traffic in relation infrastructure manager - railway undertakings including way of calculation of suffered and caused delay. Intention of this work is to suggest way of evaluation of priority rules and performance regimes in order to find optimal solution for legal framework defined in EU legislation in railway traffic. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management v dopravě a telekomunikacích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27772 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.defence |
Prezentace DP. Přečtení posudků a odpovědi na připomínky oponentů. Rozprava. Neveřejné zasedání komise. Tajné hlasování. Vyhlášení výsledku hlasování. |
cze |
dc.identifier.stag |
20277 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |