Digitální knihovnaUPCE
 

Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru.

Rozsah stran

44 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D27310

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

OpenGL, SDL, 3D, vesmírný simulátory, hry, OpenGL, SDL, 3D, space simulators, games

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced