Digitální knihovnaUPCE
 

Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu

Disertační práce

Abstrakt

Předložená disertační práce řeší vybranou problematiku managementu malých a středních podniků, které působí v oblasti cestovního ruchu v Pardubickém kraji. Autorka se zabývá otázkou, zda prokazatelně nízká úroveň spotřeby služeb tohoto odvětví ekonomiky souvisí s marketingovou komunikací podniků, které v něm působí. Současně navrhuje strategii vedoucí ke zlepšení, ne jenom na úrovni podnikové. Disertační práce obsahuje podrobný popis výzkumné metody a její praktickou aplikaci. Empirická část uvádí výsledky analýzy marketingové komunikace strany poptávky a strany nabídky. Na základě vlastního výzkumu byla vypracována SWOT analýza, ze které vychází návrh Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu.

Rozsah stran

146 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D27627

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

management, marketingová komunikace, marketingový výzkum, cestovní ruch, Pardubický kraj, strategie, marketing communication, marketing research, tourism, Pardubice Region, strategy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced