dc.contributor.advisor |
Vít, Marek |
cze |
dc.contributor.author |
Březinová, Štěpánka |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:43:17Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:43:17Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47671 |
|
dc.description.abstract |
This thesis concerns the interactive whiteboard and its use in teaching vocabulary in English language teaching. It starts with the theoretical part which generally characterizes interactive whiteboard technology and teaching vocabulary. It analyses an impact of this technology on teaching vocabulary and describes its interactive features. The practical part deals with the evaluation of designed and realised English language lessons that evolved from the facts described in the theoretical part. |
eng |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.format.extent |
1793948 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
interaktivní tabule |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
technologie |
cze |
dc.subject |
interaktivní prvky |
cze |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
interactive whiteboard |
eng |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
technology |
eng |
dc.subject |
interactive features |
eng |
dc.title |
Using the Interactive Whiteboards in Teaching Vocabulary in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule ve vyučování anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá interaktivní tabulí a jejím využití při výuce anglické slovní zásoby. Práce začíná teoretickou částí, která obecně charakterizuje interaktivní tabuli a výuku slovní zásoby. Analyzuje vliv této technologie na výuku slovní zásoby a popisuje její interaktivní prvky. Praktická část se zabývá hodnocením navržených a realizovaných vyučovacích hodin, které se opírá o poznatky uvedené v teoretické části. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27246 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
16591 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |