dc.contributor.advisor |
Samek, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Veselá, Martina |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:43:05Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:43:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47623 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se snaží popsat nový internetový fenomén módních blogů prostřednictvím kvalitativních metod výzkumu. Předkládá stručnou charakteristiku sociálních médií, módních blogů, jejich historii a vývoj. Dotýká se také problematiky marketingové strategie word-of-mouth a s ní souvisejícími názorovými vůdci. Empirický kvalitativní výzkum je zaměřen na autorky módních blogů a na motivace vedoucí tyto mladé ženy k sebeprezentování své osoby na internetu. Dále se soustřeďuje na časovou náročnost blogování, přínosy z něho vyplývající a na vliv módního blogování na život. |
cze |
dc.format |
41 s. |
cze |
dc.format.extent |
1135091 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2013 |
cze |
dc.subject |
blog |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
móda |
cze |
dc.subject |
blog |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
fashion |
eng |
dc.title |
Módní blog jako životní styl |
cze |
dc.title.alternative |
Fashion blog as a lifestyle |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hloušková, Zuzana |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes the new internet phenomenon of fashion blogs by means of quantitative research. It presents a brief characteristic of social media, fashion blogs their history and evolution. It also touches the issue of marketing strategy word-of-mouth and opinion leaders who relate to it. Empirical qualitative research is focused on fashion blogs authors and on the things that motivates these young women to self-represent themselves on the internet. Furthermore, it is focused on time demands of blogging, on its benefits and on the influence of fashion blogging on life. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27482 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.identifier.stag |
17639 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |