Módní blog jako životní styl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Samek, Tomáš cze
dc.contributor.author Veselá, Martina
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.available 2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47623
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se snaží popsat nový internetový fenomén módních blogů prostřednictvím kvalitativních metod výzkumu. Předkládá stručnou charakteristiku sociálních médií, módních blogů, jejich historii a vývoj. Dotýká se také problematiky marketingové strategie word-of-mouth a s ní souvisejícími názorovými vůdci. Empirický kvalitativní výzkum je zaměřen na autorky módních blogů a na motivace vedoucí tyto mladé ženy k sebeprezentování své osoby na internetu. Dále se soustřeďuje na časovou náročnost blogování, přínosy z něho vyplývající a na vliv módního blogování na život. cze
dc.format 41 s. cze
dc.format.extent 1135091 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2013 cze
dc.subject blog cze
dc.subject internet cze
dc.subject sociální média cze
dc.subject móda cze
dc.subject blog eng
dc.subject internet eng
dc.subject social media eng
dc.subject fashion eng
dc.title Módní blog jako životní styl cze
dc.title.alternative Fashion blog as a lifestyle eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hloušková, Zuzana cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes the new internet phenomenon of fashion blogs by means of quantitative research. It presents a brief characteristic of social media, fashion blogs their history and evolution. It also touches the issue of marketing strategy word-of-mouth and opinion leaders who relate to it. Empirical qualitative research is focused on fashion blogs authors and on the things that motivates these young women to self-represent themselves on the internet. Furthermore, it is focused on time demands of blogging, on its benefits and on the influence of fashion blogging on life. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27482 cze
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.identifier.stag 17639 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account