Learning Styles in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Vachová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:42:32Z
dc.date.available 2012-09-14T04:42:32Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47497
dc.description.abstract The thesis deals with the issue of learning styles in the processes of English language teaching/learning. The primarily focus of the thesis is on sensory learning styles. Each of the learning styles is discussed in connection with suitable didactic means for the needs of learners with the given dominant style. The need to respect individual learning styles by providing varied learning activities is emphasized. The aim of the practical part is to discover whether teaching is varied in terms of sensory learning styles. The thesis is concluded with proposals for modifications of the teaching processes so that they accommodate all the learning styles. eng
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 15096042 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject žáci cze
dc.subject styly učení cze
dc.subject vizuální typy cze
dc.subject auditivní typy cze
dc.subject kinestetické typy cze
dc.subject diferenciace cze
dc.subject learners eng
dc.subject learning styles eng
dc.subject visual types eng
dc.subject auditory types eng
dc.subject kinesthetic types eng
dc.subject differentiation eng
dc.title Learning Styles in ELT eng
dc.title.alternative Styly učení žáků v procesech vyučování cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá problematikou stylů učení žáků v procesech vyučování/učení se anglickému jazyku. Práce se primárně zaměřuje na styly učení podle preferovaného smyslu. Každý z těchto stylů učení je diskutován v souvislosti s vhodnými didaktickými prostředky pro potřeby žáků s daným dominantním stylem. Je zdůrazněna potřeba respektovat individuální styly učení poskytováním rozmanitých učebních aktivit. Cílem praktické části je zjistit, zda je výuka rozmanitá z hlediska stylů učení podle preferovaného stylu. Práce je zakončena návrhy pro modifikace vyučovacích procesů, tak aby zahrnovaly všechny styly učení. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27239 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 16677 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet