Digitální knihovnaUPCE
 

Learning Styles in ELT

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The thesis deals with the issue of learning styles in the processes of English language teaching/learning. The primarily focus of the thesis is on sensory learning styles. Each of the learning styles is discussed in connection with suitable didactic means for the needs of learners with the given dominant style. The need to respect individual learning styles by providing varied learning activities is emphasized. The aim of the practical part is to discover whether teaching is varied in terms of sensory learning styles. The thesis is concluded with proposals for modifications of the teaching processes so that they accommodate all the learning styles.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D27239

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

žáci, styly učení, vizuální typy, auditivní typy, kinestetické typy, diferenciace, learners, learning styles, visual types, auditory types, kinesthetic types, differentiation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced