Image logistické firmy
Bakalářská práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice firemní image a analýze image konkrétně u firmy Formánek Logistic s.r.o. podnikající v dopravní logistice. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku pojmu image a na to, jaký význam má pro daný subjekt. Do této části je zahrnuta i podrobná charakteristika již zmiňované firmy. Obsah praktické části představuje cíl bakalářské práce a to analyzovat image logistické firmy Formánek Logistic s.r.o. pomocí vhodných metod a navrhnout případné změny.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D26484
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
image firmy, analýza image logistické firmy, dopravní logistika, sémantický diferenciál, fyziognomický test, company image, image analysis of the logistic company, transport logistics, semantic differential, physiognomic test