Digitální knihovnaUPCE
 

Image logistické firmy

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice firemní image a analýze image konkrétně u firmy Formánek Logistic s.r.o. podnikající v dopravní logistice. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku pojmu image a na to, jaký význam má pro daný subjekt. Do této části je zahrnuta i podrobná charakteristika již zmiňované firmy. Obsah praktické části představuje cíl bakalářské práce a to analyzovat image logistické firmy Formánek Logistic s.r.o. pomocí vhodných metod a navrhnout případné změny.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D26484

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

image firmy, analýza image logistické firmy, dopravní logistika, sémantický diferenciál, fyziognomický test, company image, image analysis of the logistic company, transport logistics, semantic differential, physiognomic test

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced