dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
|
dc.contributor.author |
Dočekalová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:45Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46529 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je podpora prodeje produktů a zlepšení dobrého jména firmy Hommer s. r. o. Teoretická část práce je věnována základním pojmům z marketingu, dále komunikačnímu mixu a jeho složkám a analýze SWOT. Praktická část je zaměřena na představení firmy a analýzu konkurence. Posléze jsou rozebrány jednotlivé prvky komunikačního mixu, které firma využívá, a návrh doporučení, které by firmě pomohli ve vytyčených cílech. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.format.extent |
1321635 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
podpory prodeje |
cze |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.title |
Podpora prodeje produktů od firmy Hommer s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Support sales of products made by Hommer s. r. o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is sales promotion product and in improvement of a good brand name of a firm Hommer, s. r. o. The theoretical part is devoted to the basic conceptions of marketing, further to a communication mix and its components and SWOT analysis. The practical part is based on introduction of a company and analysis of competition. Finally, the elements of a communication mix are focused, which are used by the company, and a suggestion for a recommendation that would help the firm in accomplishing its aims. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26041 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Úvod a představení firmy a zkoumaného problému, nastínění vlastních návrhů na zlepšení ve zkoumané oblasti. Zodpovězení doplňujících otázek. Jkým způsobem firma vyhledává nové zákazníky? Myslíte si, že firma bude na trhu existovat v horizontu pěti let? |
cze |
dc.identifier.stag |
16414 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |