Podpora prodeje produktů od firmy Hommer s. r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Josef
dc.contributor.author Dočekalová, Eva
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:44:45Z
dc.date.available 2012-07-15T22:44:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46529
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je podpora prodeje produktů a zlepšení dobrého jména firmy Hommer s. r. o. Teoretická část práce je věnována základním pojmům z marketingu, dále komunikačnímu mixu a jeho složkám a analýze SWOT. Praktická část je zaměřena na představení firmy a analýzu konkurence. Posléze jsou rozebrány jednotlivé prvky komunikačního mixu, které firma využívá, a návrh doporučení, které by firmě pomohli ve vytyčených cílech. cze
dc.format 53 s.
dc.format.extent 1321635 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject podpory prodeje cze
dc.subject communication mix eng
dc.subject sales promotion eng
dc.title Podpora prodeje produktů od firmy Hommer s. r. o. cze
dc.title.alternative Support sales of products made by Hommer s. r. o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is sales promotion product and in improvement of a good brand name of a firm Hommer, s. r. o. The theoretical part is devoted to the basic conceptions of marketing, further to a communication mix and its components and SWOT analysis. The practical part is based on introduction of a company and analysis of competition. Finally, the elements of a communication mix are focused, which are used by the company, and a suggestion for a recommendation that would help the firm in accomplishing its aims. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26041
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Úvod a představení firmy a zkoumaného problému, nastínění vlastních návrhů na zlepšení ve zkoumané oblasti. Zodpovězení doplňujících otázek. Jkým způsobem firma vyhledává nové zákazníky? Myslíte si, že firma bude na trhu existovat v horizontu pěti let? cze
dc.identifier.stag 16414 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account