Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Sitová, Jana
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:53Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:53Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45988
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou. cze
dc.format 94 s. cze
dc.format.extent 2152394 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2013 cze
dc.subject značka cze
dc.subject konkurenceschopnost podniku cze
dc.subject národní značka Klasa cze
dc.subject brand eng
dc.subject competitiveness of the production plant eng
dc.subject national brand Klasa eng
dc.title Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku cze
dc.title.alternative A marketing analysis of influence of brand name groceries on the competitiveness of a company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Stříteská, Michaela
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This diploma work focuses on competitiveness of brands that support quality and Czech origin of food production. The theoretical part covers marketing and management of the brand, competitiveness of the production plant and issues from the field of food production. The practical part aims at competitiveness of the national brand Klasa and it explores this brand from the point of view of consumers and producers that are awarded this brand. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26094 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou. Komise byla seznámena s výsledky práce a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Z vašeho marketingového průzkumu vyplývá, že používání značky (konkrétně Klasa) pozitivně ovlivňuje spotřebitele při nákupu a tedy představuje pro podnik konkurenční výhodu. Má používání značek pro spotřebitele také nějaké nevýhody?V čem byste je spatřovala a jak by se daly odstranit? 2. Ovlivnil nějakým způsobem dle Vašeho názoru způsob šíření dotazníků na Facebooku výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitele? 3. V rámci doporučení pro získání konkurenční výhody značky Klasa doporučujete zlepšit propagaci značky. Jaké konkrétní formy propagace a aktivity byste provedla? cze
dc.identifier.stag 16531 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet