Osobnost ideálního pedagoga očima žáka
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se za bývá osobností pedagoga po stránce charakterové i profesní. Popisuje postoj ideálního pedagoga vůči žákům a uvádí základní kritéria, která by měl každý správný pedagog mít. Vedle efektivního způsobu předávání vědomostí, práce předkládá i způsob vhodné komunikace se žáky, která má za úkol navodit kladný vztah mezi učitelem a žákem.
Stejně tak, jako má na žáka vliv pedagog, působí na něj i celkové školní klima.
Praktická část je zaměřena na kvantitativní dotazníkové šetření, které má potvrdit či vyvrátit, zda třídní učitelé respondentů splňují kritéria ideálního pedagoga tak, jak jsou uvedena v teoretické části.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D26736
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
osobnost učitele, pedagogická komunikace, metody vyučování, hodnocení, motivace, autorita, emoční problémy žáků, školní klima, personality of the teacher, teaching communication, teaching methods, evaluation, motivation, authority, emotional problems of steudents, school climate