Formy podpory prodeje v elektronických obchodech
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce jsou "Formy podpory prodeje v elektronických obchodech". Tato práce je zaměřená na marketingovou komunikaci na Internetu, která zahrnuje reklamu, podporu prodeje, public relations a přímý marketing, s důrazem na různé formy podpory prodeje v e-shopech. Dále se zabývá obecně e-komercí a analýzou návštěvnosti ve spojitosti s nejpoužívanějším nástrojem pro tuto analýzu, kterým je Google Analytics. Praktická část diplomové práce je věnována základní analýze elektronického obchodu Piccanteitalia.cz prostřednictvím nástroje Google Analytics, dále prohloubené analýze jejich použitých forem podpory prodeje a zejména vyhodnocení obou analýz a doporučení.
Rozsah stran
99 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D26633
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
Internet marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, podpora prodeje, e-komerce, analýza návštěvnosti, Google Analytics, Piccanteitalia.cz, Internet marketing, marketing communication, marketing communication mix, sales promotion, e-commerce, Web analytics, Google Analytics, Piccanteitalia.cz