Autorita pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována autoritě pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se zabývá vymezením základních pojmů, vztahem autority a výchovy a dále vztahem učitele a žáka jako činiteli výchovně vzdělávacího procesu. V praktické části je proveden vlastní výzkum se studenty Labské hotelové střední odborné školy a odborného učiliště. Cílem celé práce je zjistit, jak studenti autoritu pedagoga vnímají.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D26735
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
autorita, výchova, pedagogové, učitelé, žáci, authority, education, pPedagogue, teacher, student