Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování
Disertační práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce definuje aktivní podvozek a jeho dělení podle rychlosti odezvy. Studium této práce umožňuje čtenáři získat celkový přehled o hydraulických, vzduchových a jiných systémech užívaných v aktivních podvozcích, používaných v osobních automobilech, autobusech a nákladních vozech. Dále je v práci navržen řízený tlumič pro autobusy a nákladní vozidla, jehož aplikací je možno zachovat stále stejné vlastnosti systému tlumení, ať již u vozidla o maximální dovolené hmotnosti, nebo u vozidla při pohotovostní hmotnosti.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Signatura tištěné verze
D27623
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Aktivní podvozek, tlumič pérování, hydraulické a pneumatické systémy, elektronická kontrola, adaptabilní systémy odpružení vozidla, přizpůsobení provozním podmínkám, Active chassin, shock absorber, hydraulic and pneumatic systems, electronic control, adaptive system of car suspension, mating of ranning conditions