dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Štulpa, Břetislav |
|
dc.date.accessioned |
2012-02-06T17:21:47Z |
|
dc.date.available |
2012-02-06T17:21:47Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42366 |
|
dc.description.abstract |
Přestože v devadesátých letech prošla trať Brno - Česká Třebová optimalizací, tehdejší parametry optimalizace již neodpovídají současným požadavkům na její provozní využití. Diplomová práce se zabývá možnostmi úprav tratě na odstranění tzv. kritických míst. První část se zabývá analýzou současného stavu. Po provedení analýzy jsou na jejím základě provedeny návrhy na odstranění kritických míst. Závěr práce obsahuje přínosy a investiční náklady úprav. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.format.extent |
4773532 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
úrovňové nástupiště |
cze |
dc.subject |
ostrovní nástupiště |
cze |
dc.subject |
dálkové ovládání zabezpečovacího zařízení |
cze |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
level platform |
eng |
dc.subject |
island platform |
eng |
dc.subject |
remote control of security system |
eng |
dc.title |
Možnosti zlepšení technicko-technologických parametrů tratě Brno - Česká Třebová |
cze |
dc.title.alternative |
Possible improvements of technical-technological parameters of Brno - Česká Třebová railway route |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
Despite the fact that the Brno - Česká Trebova railway route underwent a reconstruction for its optimization in the 1990s, nowadays the parameters do not meet current requirements for its operational use. This thesis deals with improvement options for the Brno - Česká Třebová railway route, especially with focus on removal of so called critical areas. The first part deals with the analysis of the current state. After interpretaion suggestions for improvement of the critical areas are made. Conclusion of the project includes investment costs and benefits adjustments. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D25551 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl všechny otázky členů státní zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
14979 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |