Péče o zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Bláhová, Lucie
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:39:48Z
dc.date.available 2011-09-07T05:39:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40865
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníka a její formy. V úvodní části je zmapováno řízení vztahů se zákazníky a hodnota pro zákazníky. Dále se práce věnuje péči o zákazníky a jejím formám. Praktická část práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v lékárně ONK, a. s. cze
dc.format 43 s.
dc.format.extent 1372082 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject péče o zákazníka cze
dc.subject formy péče o zákazníka cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject farmaceutický průmysl cze
dc.subject customer care eng
dc.subject forms of customer care eng
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject customer value eng
dc.subject pharmaceutical industry eng
dc.title Péče o zákazníky cze
dc.title.alternative Forms of customer care eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on issues of customer care and its forms. In the initial part the development of customer relationship management and customer value are charged. They are also discussed the customer care and its forms. Partical part deals with the forms of strengthening relations with customers in the pharmacy ONK, a. s. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D25128
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Proč jste se tolik věnovala dodavatelům, hrají v této problematice významnou roli? Uváděla jste různé formy péče o zákazníky, máte je členěny podle toho, jestli jsou orientovány na instituce nebo na konečného zákazníka? Je v tom nějaký rozdíl, případně jestli byste mohla ten rozdíl specifikovat. Jaký je rozdíl mezi dlouhodobou a krátkodobou dobou prodeje a zabývala jste se tím? Našla jste nějaké formy, které budují tyto vztahy? Našla jste nějakou formu podpory prodeje, která by se týkala konečných spotřebitelů. cze
dc.identifier.stag 15284 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet