Metodika kurzů první pomoci, zjišťování výstupních dovedností

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pleskot, Robert cze
dc.contributor.author Vlosinská, Barbora
dc.date.accessioned 2011-07-11T23:07:38Z
dc.date.available 2011-07-11T23:07:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39738
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly ve výuce první pomoci na kurzech Zdravotník zotavovacích akcí. Porovnává účinnost výuky, vedené podle pravidel obecné pedagogiky s výukou vedenou zážitkovou pedagogikou. Zaměřuje se na výsledné dovednosti absolventů. cze
dc.format 58 s. cze
dc.format.extent 976043 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject metody výuky první pomoci cze
dc.subject zážitková pedagogika cze
dc.subject modelové situace cze
dc.subject methods of first aid teaching eng
dc.subject experience pedagogy eng
dc.subject model situation eng
dc.title Metodika kurzů první pomoci, zjišťování výstupních dovedností cze
dc.title.alternative First Aid Courses Methodology - Finding out the Resalting Skills eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Mandysová, Petra cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The Bachelor work focuses on the differences in teaching first aid at recreation courses. It compares the effectivenes of teaching carried out according to the principles of general pedagogy to that of teaching by experience. It focuses on the resulting skills of the graduates. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Zdravotnický záchranář cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D25304
dc.thesis.degree-program Specializace ve zdravotnictví cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře mínus Doplňující otázky k obhajobě: 1. Přesně a detailně vysvětlete postup pro výpočty v Tabulce 2 a 16, definujte každou položku a jakým způsobem jste ji vyhodnocovala. Vysvětlete, jak jste na základě této tabulky vyvozovala závěry. Kolik bylo účatníků klasické výuky? 2. Vysvětlete postup pro rozdělení dovedností na lehké, střední a těžké. Bylo to dle úspěšnosti účastníků v minulosti? Pokud ano, jakým způsobem jste vedla záznamy, na základě kolika účastníků bylo toto rozdělení provedeno? Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet