dc.contributor.advisor |
Pleskot, Robert |
cze |
dc.contributor.author |
Vlosinská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T23:07:38Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T23:07:38Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39738 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly ve výuce první pomoci na kurzech Zdravotník zotavovacích akcí. Porovnává účinnost výuky, vedené podle pravidel obecné pedagogiky s výukou vedenou zážitkovou pedagogikou. Zaměřuje se na výsledné dovednosti absolventů. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
976043 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
metody výuky první pomoci |
cze |
dc.subject |
zážitková pedagogika |
cze |
dc.subject |
modelové situace |
cze |
dc.subject |
methods of first aid teaching |
eng |
dc.subject |
experience pedagogy |
eng |
dc.subject |
model situation |
eng |
dc.title |
Metodika kurzů první pomoci, zjišťování výstupních dovedností |
cze |
dc.title.alternative |
First Aid Courses Methodology - Finding out the Resalting Skills |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mandysová, Petra |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor work focuses on the differences in teaching first aid at recreation courses. It compares the effectivenes of teaching carried out according to the principles of general pedagogy to that of teaching by experience. It focuses on the resulting skills of the graduates. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotnický záchranář |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D25304 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře mínus Doplňující otázky k obhajobě: 1. Přesně a detailně vysvětlete postup pro výpočty v Tabulce 2 a 16, definujte každou položku a jakým způsobem jste ji vyhodnocovala. Vysvětlete, jak jste na základě této tabulky vyvozovala závěry. Kolik bylo účatníků klasické výuky? 2. Vysvětlete postup pro rozdělení dovedností na lehké, střední a těžké. Bylo to dle úspěšnosti účastníků v minulosti? Pokud ano, jakým způsobem jste vedla záznamy, na základě kolika účastníků bylo toto rozdělení provedeno? Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |