Marketingové prostředí firmy Chemontáž
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace na trhu.
Rozsah stran
43 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24590
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingové makroprostředí, marketingové mikroprostředí, SWOT analýza, marketing, marketing microenvironment, marketing macroenvironment, SWOT analysis