Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Tato práce se věnuje marketingu studentských účtů se zaměřením na Českou spořitelnu, a. s. Zabývá se současnou situací banky a její analýzou, marketingovým mixem Osobního účtu České spořitelny Student a šetřením studentských preferencí. Na základě zjištěných podkladů jsou nastíněna doporučení v oblasti marketingové komunikace.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od roku 2012

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24427

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

bankovnictví, Česká spořitelna, dotazníkové šetření, marketing, marketingový mix, služby, banking, Česká spořitelna, survey, marketing, marketing mix, service

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced