Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se věnuje marketingu studentských účtů se zaměřením na Českou spořitelnu, a. s. Zabývá se současnou situací banky a její analýzou, marketingovým mixem Osobního účtu České spořitelny Student a šetřením studentských preferencí. Na základě zjištěných podkladů jsou nastíněna doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od roku 2012
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24427
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
bankovnictví, Česká spořitelna, dotazníkové šetření, marketing, marketingový mix, služby, banking, Česká spořitelna, survey, marketing, marketing mix, service