Marketingový výzkum společnosti KORADO, a. s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Gavendová, Kateřina
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:57:25Z
dc.date.available 2011-07-11T20:57:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39481
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o marketingovém výzkumu společnosti KORADO, a. s. se sídlem v České Třebové. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z marketingu a marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje praktická část, která zahrnuje představení společnosti, výsledky dotazníkového šetření, mystery shopping prodejní sítě a SWOT analýzu. Poslední část obsahuje závěry a vlastní návrhy pro společnost. cze
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 1106081 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject dotazníky cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject questionary eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingový výzkum společnosti KORADO, a. s. cze
dc.title.alternative Marketing research of the company KORADO, a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with marketing research of the company KORADO, a. s. witch is located in Česká Třebová. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part is focuses on the basic concepts of marketing and marketing research. The theoretical part is followed by a practical part, which includes the introduction of the company, the results of the survey, mystery shopping network sales and SWOT analysis. The last section provides conclusions and suggestion for the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24537
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka obhajovala svoji bakalářskou práci na téma Marketingový výzkum společnosti KORADO, a.s. Studentka začala vysvětlením teoretických základů, přes které se dostala k prezentaci výsledků, které ovšem musela v časové tísni shrnout do závěru. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet