dc.contributor.advisor |
Stejskal, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Lešáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:50:21Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:50:21Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39457 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaobírá tématikou regionální politiky v prostředí znalostní ekonomiky. Zaměřuje se na analýzu problematiky učících se regionů s akcentem na vypracování jejich hlavních znaků a charakteristik. Dále jsou v práci analyzována kvantitativní data pro identifikaci učících se regionů v České republice. |
cze |
dc.format |
47 s. |
cze |
dc.format.extent |
1248691 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
znalostní ekonomika |
cze |
dc.subject |
učící se regiony |
cze |
dc.subject |
inovace |
cze |
dc.subject |
znalosti |
cze |
dc.subject |
znalostní sítě |
cze |
dc.subject |
regionální politika |
cze |
dc.subject |
knowledge economy |
eng |
dc.subject |
learning regions |
eng |
dc.subject |
innovation |
eng |
dc.subject |
knowledge |
eng |
dc.subject |
knowledge networks |
eng |
dc.title |
Učící se regiony v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Learning regions in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work refers to regional policy in environment of knowledge-based economy. It focuses on analysis of learning regions with emphasis on developing their main features and characteristics. The thesis also analyzed the quantitative data for the identification of learning regions in the Czech Republic. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24650 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka odpovídala na tyto otázky: 1) Zdůvodněte, na základě čeho jste definovala znaky učících se regionů - viz tabulka č. 2.1 na str. 32 2) V analýze jste abstrahovala od kvalitativního hodnocení jednotlivých znaků. Uveďte, jak byste postupovala, pokud byste chtěla znaky učícího se regionu hodnotit i kvalitativně. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |