Učící se regiony v ČR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stejskal, Jan cze
dc.contributor.author Lešáková, Petra
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:50:21Z
dc.date.available 2011-07-11T20:50:21Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39457
dc.description.abstract Práce se zaobírá tématikou regionální politiky v prostředí znalostní ekonomiky. Zaměřuje se na analýzu problematiky učících se regionů s akcentem na vypracování jejich hlavních znaků a charakteristik. Dále jsou v práci analyzována kvantitativní data pro identifikaci učících se regionů v České republice. cze
dc.format 47 s. cze
dc.format.extent 1248691 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject znalostní ekonomika cze
dc.subject učící se regiony cze
dc.subject inovace cze
dc.subject znalosti cze
dc.subject znalostní sítě cze
dc.subject regionální politika cze
dc.subject knowledge economy eng
dc.subject learning regions eng
dc.subject innovation eng
dc.subject knowledge eng
dc.subject knowledge networks eng
dc.title Učící se regiony v ČR cze
dc.title.alternative Learning regions in the Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work refers to regional policy in environment of knowledge-based economy. It focuses on analysis of learning regions with emphasis on developing their main features and characteristics. The thesis also analyzed the quantitative data for the identification of learning regions in the Czech Republic. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24650
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Studentka odpovídala na tyto otázky: 1) Zdůvodněte, na základě čeho jste definovala znaky učících se regionů - viz tabulka č. 2.1 na str. 32 2) V analýze jste abstrahovala od kvalitativního hodnocení jednotlivých znaků. Uveďte, jak byste postupovala, pokud byste chtěla znaky učícího se regionu hodnotit i kvalitativně. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet