Digitální knihovnaUPCE
 

Desková hra Monopoly v 2D Javě

Bakalářská práceStatus neznámý

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je pomocí programovacího jazyka Java převést klasickou deskovou hru do počítačové podoby. Teoretická část se zaměřuje na popis programovacího jazyka Java, grafického uživatelského prostředí a grafických komponent, efekty v Javě a práci s obrázky a zvukem. Součástí práce je také popis praktické části bakalářské práce a jejího zpracování.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D24853

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Java, Monopoly, hry, 2D grafika, grafické uživatelské prostředí, swing, NetBeans, games, 2D graphics, graphical user interface

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced