Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
cze |
dc.contributor.author |
Forštová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:03:43Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:03:43Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39322 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vztahem romských dětí ke školnímu prostředí a tím, jak se tento vztah může různit u dětí žijících v romské rodině a romských dětí žijících ve výchovném zařízení, tedy mimo rodinu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky k tématům vzdělávání, rodiny a výchovných ústavů. V praktické části je popsána situace romských dětí ve dvou školských zařízeních, 4. ZŠ v Kolíně a DDŠ v Býchorech. |
cze |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
1344681 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
romské děti |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
pedagogové |
cze |
dc.subject |
rodiče |
cze |
dc.subject |
výchovné ústavy |
cze |
dc.subject |
Romové |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
Roma children |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
parents |
eng |
dc.subject |
educational facilities |
eng |
dc.title |
Romské děti a mládež a jejich vztah ke školnímu prostředí |
cze |
dc.title.alternative |
Gypsy children and teenagers and their relationship with school area |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Andrš, Zbyněk |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the relationship of the Roma children with the school environment and the way it may differ with children living in the Roma family and the Roma children living in the children's homes, i.e. outside the family. The theoretical part of the work summarizes the basic knowledge regarding the themes of education, family and educational facilities. In the practical part the situation of the Roma children in two educational facilities, the 4th Elementary School in Kolín and Children's Home and School in Býchory, is described in detail. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24061 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|