Vliv CSR na konkurenceschopnost firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stříteská, Michaela cze
dc.contributor.author Kubizňáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:52:43Z
dc.date.available 2011-07-11T17:52:43Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38979
dc.description.abstract Práce se zabývá posouzením vlivu CSR na konkurenceschopnost podniku. Objasňuje teoretická východiska problematiky CSR a identifikuje jednotlivé aspekty vlivu CSR na mikroprostředí firmy, dále se zabývá explikací pojmů konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, jejich významy v kontextu se společenskou odpovědností firmy a výkladem vybraných metod a hledisek pro měření konkurenceschopnosti. Cílem práce je analýza vlivu CSR na konkurenceschopnost vybraných společností s využitím dotazníkového šetření. cze
dc.format 78 s. cze
dc.format.extent 2713660 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject corporate social responsibility cze
dc.subject společenská odpovědnost podniku cze
dc.subject CSR cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject Corporate social responsibility eng
dc.subject CSR eng
dc.subject competition eng
dc.subject competitive strength eng
dc.title Vliv CSR na konkurenceschopnost firmy cze
dc.title.alternative Influence of Corporate Social Responsibility on the enterprise competitive strength eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the examination of the influence of CSR on the enterprise competitive strength. In the first chapter, theoretical issues of the CSR problem are explained and individual aspects of the influence of CSR on the company microenvironment are identified. The second chapter explains the terms competition, competitive strength, competitive advantage and their meaning in the context of CSR; it also includes the explication of the chosen methods and viewpoints for competitive strength measurement. The key objective of the thesis is the analysis of the CSR influence on the chosen enterprises´ competitive strength using questionnaire survey, the assessment of the analysis results is included. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24442
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Jaké trendy očekáváte v budoucnu v uplatňování politiky CSR v českých i zahraničních podnicích? 2. Proč byl ukazatel P/E použit a jaký další ukazatel kapitálového trhu by se dal aplikovat pro měření vlivu CSR na finanční výkonnost podniku? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet