Regionální informační a reklamní portál M-TIP
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce si klade za cíl podporu drobného podnikání v regionu Mohelnicko, sjednocení různých obecních seznamů a nalezení pevného místa v povědomí lidí. V teoretické části se zabývám srovnáním konkurečních portálů - jejich klady a devízami, regionálním přínosem portálu, analýzou použitých technologií, vhodným zabezpečením dat a optimalizací pro vyhledávače. Praktická část popisuje ovládání webového rozhraní různými druhy uživatelských rolí, podrobné rozebrání implementace programovacích jazyků do webového rozhraní, rozebrání stěžejních funkcí, optimalizací webu pro vyhledávače, popis MySQL databáze, použití Google API a sociálních sítí na webových stránkách.
Rozsah stran
48 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D24828
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
regionální portály, informační portály, reklamní portály, m-tip, PHP, CSS, SEO, Google API, regional portals, informative portals, advertising portals