dc.contributor.advisor |
Levová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Měřinská, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:20:04Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:20:04Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38900 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Začlenění vysokoškolsky vzdělaných sester do ošetřovatelského týmu" se zabývá faktory ovlivňujícími proces začlenění sester do kolektivu. Cílem je zjistit, zda stupeň dosaženého vzdělání má vliv na začlenění. Teoretická část poskytuje základní informace o nynějším systému vzdělávání členů ošetřovatelského týmu, systémech poskytování ošetřovatelské péče, popisem týmové spolupráce a pracovními vztahy. Praktická část zjišťuje názory na začlenění sester do kolektivu. Na konci práce je diskuze shrnující výsledky výzkumu. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
872432 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vzdělávání sester |
cze |
dc.subject |
ošetřovatelský tým |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
pracovní vztahy |
cze |
dc.subject |
adaptační proces |
cze |
dc.subject |
education of nurses |
eng |
dc.subject |
nursing staff |
eng |
dc.subject |
cooperation |
eng |
dc.subject |
employee relations |
eng |
dc.subject |
adaptation process |
eng |
dc.title |
Začlenění vysokoškolsky vzdělaných sester do ošetřovatelského týmu |
cze |
dc.title.alternative |
The University-educated Nurses Integration into the Nursing Staff |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Řeřuchová, Magdalena |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis named "The University-educated Nurses Integration into the Nursing Staff" deals with the factors influencing process of nursing integration into the team. The tendency is to determine whether educational attainment influences the integration. The theoretical part of text aims to provide basic information about present nursing staff members´ education system, description of teamwork and employee relations. Practical part polls nursing integration. In the end of my work, there is a discussion summarizing results of the research. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D25372 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Kdo je pověřen vybíráním jednotlivých členů ošetřovatelského týmu? 2. Uvádíte, že čím je tým menší, tím je lepší jeho soudržnost. Kolik členů tím konkrétně myslíte? 3. Je oficiálně stanovena délka adaptačního procesu nastupujícího jednotlivce na pracovišti? Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |