The impact of corporate social responsibility on business competitiveness
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
2010
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
One of the most widespread debates is the issue whether it is advantageous
for companies to pay attention to corporate social responsibility initiatives. The
answer to the questions has apparently not been found yet. The purpose of the paper is
to investigate the potential impacts of corporate social responsibility on business
competitiveness on the basis of key research studies comparison.
Rozsah stran
p. 278-284
ISSN
1211 – 555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 17 (2/2010)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
corporate social responsibility, competitiveness, financial performance, reputation, innovation