Digitální knihovnaUPCE
 

The impact of corporate social responsibility on business competitiveness

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

One of the most widespread debates is the issue whether it is advantageous for companies to pay attention to corporate social responsibility initiatives. The answer to the questions has apparently not been found yet. The purpose of the paper is to investigate the potential impacts of corporate social responsibility on business competitiveness on the basis of key research studies comparison.

Rozsah stran

p. 278-284

ISSN

1211 – 555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 17 (2/2010)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

corporate social responsibility, competitiveness, financial performance, reputation, innovation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced