Klasifikace procesních změn v podmínkách diverzifikovaných kompetencí
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
2010
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Process management is a necessary form of long-term maintenance of the company
on the market. Searching of reserves in the process and finding elements to continuous
process improvement is the cornerstone of process management. Process owner is responsible
for the quality of output and the efficient performance of the process, thus he or she has the
power to manage the process, monitors and evaluates the performance of the process, solves
problems and is responsible for systematic process improvement. But if the process is the
responsibility of the parent company (for transnational companies), or the process is the
responsibility of third parties (for outsourced activities), then the process improvement is
loaded with diversified competencies of stakeholders.
Rozsah stran
p. 297-306
ISSN
1211 – 555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 16 (1/2010)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
zlepšování procesů, diverzifikace kompetencí, modelování procesních změn