CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Rybková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-03T16:57:56Z
dc.date.available 2010-07-03T16:57:56Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36963
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM. Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s.r.o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 1831695 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject CRM cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject zakázky cze
dc.subject Customer Relationship Management eng
dc.subject orders eng
dc.title CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o. cze
dc.title.alternative CRM - scheduling of the order delivery terms in the company OEZ s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described. Later on this knowledge is applied in the company OEZ s.r.o. and possible solution of the scheduling of the order delivery terms is introduced. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22318 cze
dc.identifier.signature D22318
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem bakalářské práce bylo vytvořit systém, který by umožnil stanovit předběžný termín vyhotovení zakázky pro zákazníky konkrétní společnosti. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet