Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza a zhodnocení podnikové strategie a konkurenční výhody společnosti Volvo Group

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá podnikovou strategií a konkurenční výhodou společnosti Volvo Group, konkrétněji se zaměřuje na analýzu okolí obchodní jednotky Volvo Trucks. Popisuje jednotlivé faktory úspěšnosti firmy v 21. století a hodnotí je pomocí metody Balanced Scorecard. Práce má celkem sedm kapitol. V prvních třech kapitolách popisuje okolí podniku obecně, v dalších čtyřech kapitolách aplikuje teoretické poznatky na společnost Volvo Group, obchodní jednotku Volvo Trucks. V závěru práce jsou jednotlivé poznatky shrnuty a vyhodnoceny. Cílem je zhodnocení podnikové strategie, konkurenční výhody a návrh měřítek pro měření konkurenceschopnosti vybrané společnosti.

Rozsah stran

80 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22371
D22371

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenční výhody, Konkurenceschopnost, podnikové strategie, analýza okolí organizace, Balanced ScoreCard, Volvo Trucks, Volvo Group, competitive advantages, Competitiveness, corporate strategies, analysis of neighborhood organizations

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced