Digitální knihovnaUPCE
 

Možnosti expanze malých a středních podniků na zahraniční trhy

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi expanze českých podnikatelských subjektů na zahraniční trhy. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, souvisejících se sektorem malého a středního podnikání a problematikou zahraničního obchodu, včetně souvisejících legislativních podmínek. V praktické části je pak provedena analýza možnosti uplatnění tuzemské firmy v Bangladéši, s uvedením praktických příkladů.

Rozsah stran

50 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22307
D22307

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

malé a střední podniky, podnikatelské subjekty, zahraniční trhy, zahraniční obchody, strategie řízení, legislativa, small and medium-sized enterprises, business subjects, Foreign markets, overseas markets, management strategy, legislation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced