Možnosti expanze malých a středních podniků na zahraniční trhy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi expanze českých podnikatelských subjektů na
zahraniční trhy. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, souvisejících se sektorem
malého a středního podnikání a problematikou zahraničního obchodu, včetně souvisejících
legislativních podmínek. V praktické části je pak provedena analýza možnosti uplatnění
tuzemské firmy v Bangladéši, s uvedením praktických příkladů.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D22307
D22307
D22307
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
malé a střední podniky, podnikatelské subjekty, zahraniční trhy, zahraniční obchody, strategie řízení, legislativa, small and medium-sized enterprises, business subjects, Foreign markets, overseas markets, management strategy, legislation