Prostředky podpory prodeje vozidel BMW v České republice
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce pojednává o využívání podpory prodeje v obchodu s vozy značky BMW v České Republice. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje jako součásti komunikačního mixu. V praktické části je analyzován současný stav podpory prodeje vozidel BMW v ČR a následně navrhnuty změny v jejím systému.
Rozsah stran
66 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D22528
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
podpora prodeje, BMW, komunikační mix, cena, prodej, Česká Republika, sales promotion, BMW, Communication mix, Price, sale, Czech Republic