Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Pleskotová, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-03T11:35:03Z
dc.date.available 2010-07-03T11:35:03Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36323
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank. cze
dc.format 58 s. cze
dc.format.extent 431473 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject marketing prodeje cze
dc.subject bankovní služby cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject banky cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject sales management eng
dc.subject banking services eng
dc.subject sales support eng
dc.subject banks eng
dc.title Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank cze
dc.title.alternative Marketing sales promotions of products of selected banks eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work is aimed to marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it's specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and improvement suggestions of sale offered products of selected banks. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22287 cze
dc.identifier.signature D22287
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo navrhnout zlepšení prodeje produktů vybraných bank. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Která z Vámi uvedených bank nejlépe podporuje prodej svých výrobků? 2. Pomohly výdaje na reklamu zvýšení prodeje produktů Komerční banky? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account