dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Pleskotová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T11:35:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T11:35:03Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36323 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
431473 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketing prodeje |
cze |
dc.subject |
bankovní služby |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
banky |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
sales management |
eng |
dc.subject |
banking services |
eng |
dc.subject |
sales support |
eng |
dc.subject |
banks |
eng |
dc.title |
Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing sales promotions of products of selected banks |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is aimed to marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it's specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and improvement suggestions of sale offered products of selected banks. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22287 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22287 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo navrhnout zlepšení prodeje produktů vybraných bank. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Která z Vámi uvedených bank nejlépe podporuje prodej svých výrobků? 2. Pomohly výdaje na reklamu zvýšení prodeje produktů Komerční banky? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |