Strategický management ve společnosti Vltava-Labe-Press, a.s.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá základními pojmy a poznatky tvorby strategie podniku. Uvádí strategický management jako proces, kde se na základě stanovení vize společnosti a analýzy konkurenčního prostředí formuluje strategie a následně pak implementuje. Práce se zaměřuje na proces strategického řízení ve společnosti Vltava-Labe-Press, a.s..
Rozsah stran
44 s., 5 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D22347
D22347
D22347
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Management, Strategie, poslání a vize podniku, analýza konkurence, podnikové cíle, strategies, mission and vision of the company, competition analysis, business objectives