Digitální knihovnaUPCE
 

Strategický management ve společnosti Vltava-Labe-Press, a.s.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá základními pojmy a poznatky tvorby strategie podniku. Uvádí strategický management jako proces, kde se na základě stanovení vize společnosti a analýzy konkurenčního prostředí formuluje strategie a následně pak implementuje. Práce se zaměřuje na proces strategického řízení ve společnosti Vltava-Labe-Press, a.s..

Rozsah stran

44 s., 5 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22347
D22347

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Management, Strategie, poslání a vize podniku, analýza konkurence, podnikové cíle, strategies, mission and vision of the company, competition analysis, business objectives

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced