Určování odezvy na zatížení a provozní zatížitelnosti stávajících železničních mostů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Šertler, Hynek
dc.contributor.author Menčík, Jaroslav
dc.contributor.author Vičan, Josef
dc.date.accessioned 2010-03-16T13:47:36Z
dc.date.available 2010-03-16T13:47:36Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35508
dc.description.abstract Pravděpodobnostní metody posuzování spolehlivosti konstrukcí spolu s lepší znalosti zatižení umožňují přesnějši stanovení skutečné zatížitelnosti stávajících železničnich mostů. Spolehlivá vstupní data pro tyto účely lze ziskat statistickou analýzou hodnot zjištěných na skutečných konstrukcích. V příspěvku je vysvětlena podstata posuzování spolehlivosti vycházející z provozni zatížitelnosti limitujícího mostního prvku, dále jsou uvedeny hlavní výsledky tenzometrických měření napětí na vybraném ocelovém mostě se sledováním provozu po 24 hodin, a naznačeny cesty pro získání většího počtu vstupních údajů. cze
dc.format p. 25-30 cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 3 (1997) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject železniční mosty cze
dc.subject zatížitelnost cze
dc.subject spolehlivost cze
dc.subject tenzometrická měření cze
dc.title Určování odezvy na zatížení a provozní zatížitelnosti stávajících železničních mostů cze
dc.title.alternative Stress measurement and determination of live load rating factor for existing railway bridges eng
dc.type Article eng
dc.description.abstract-translated The probabilistic methods for the evaluation of structural reliability, together with a better knowledge of the load, make possible a more accurate assessment of the live load rating factor for existing railway bridges. Reliable input data for these purposes can be obtained by statistical analysis of the values measured on real structures. The paper explains the principles of the reliability assessment based on the load rating factor for the limíting bridge element. Further, the results of the stress measurement in a steel railway bridge with 24-hour traffic monitoring are shown and discussed, and it ís suggested how a larger amount of data can be obtained. eng
dc.identifier.signature 47578-3
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet