Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace ve veřejné správě

Konferenční objektOtevřený přístuppublished
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.

Rozsah stran

p. 437-441
s. 437-441

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)

ISBN

80-7194-882-9

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingová komunikace, sponzoring, Public relations, komunikace v místě organizace, výstavy a veletrhy, marketingová komunikace na Internetu, veřejná správa

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced