Marketingová komunikace ve veřejné správě
Konferenční objektOtevřený přístuppublishedDatum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.
Rozsah stran
p. 437-441
s. 437-441
s. 437-441
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)
ISBN
80-7194-882-9
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingová komunikace, sponzoring, Public relations, komunikace v místě organizace, výstavy a veletrhy, marketingová komunikace na Internetu, veřejná správa