Destinační management – příklad praktické aplikace moderních forem řízení v oblasti cestovního ruchu
Konferenční objektOtevřený přístuppublishedDatum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Příspěvek pojednává o aktuální problematice tzv. destinačního managementu stále častěji se uplatňujícího v moderním řízení aktivit v oblasti cestovního ruchu. Další závažný faktor, jehož podstata je objasnění, představuje způsob aplikace zásad koncepce Public – Private – Partnership v koordinaci turistických aktivit. V závěru jsou charakterizovány hlavní typy úspěšné kooperace prosazující se v managementu cestovního ruchu na počátku 21. století.
Rozsah stran
s. 294-296
p. 294-296
p. 294-296
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)
ISBN
80-7194-882-9
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Cestovní ruch, turistická destinace, management turistické destinace, koncepce Public – Private – Partnership, tourism industry, tourism destination, tourism destination management, Public – private- Partnership concept