dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
|
dc.contributor.author |
Macho, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T14:21:18Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T14:21:18Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34446 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu železniční nákladní přepravy v České republice a návrhy na zvýšení její konkurenceschopnosti oproti dálkové silniční dopravě. K dosažení tohoto cíle je navrhována technologie vedoucí ke zvýšení efektivity jednotlivých přepravních procesů a účinná regulační politika. Zaměřuji se zde především na systém přepravy vozových zásilek a na možnosti využití technologií kombinované přepravy k vytvoření komplexního a efektivního dopravního systému, který dodržuje zásady dopravní politiky EU, především ochrany životního prostředí a jež by byl obecně prospěšný pro společnost. |
cze |
dc.format |
77 s., 3 příl. s. |
cze |
dc.format.extent |
4494780 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
railways |
eng |
dc.subject |
combined transportation |
eng |
dc.subject |
containers |
eng |
dc.subject |
swap trailers |
eng |
dc.subject |
wagon loads |
eng |
dc.subject |
public logistics centres |
eng |
dc.subject |
Železnice |
cze |
dc.subject |
Kombinovaná přeprava |
cze |
dc.subject |
kontejnery |
cze |
dc.subject |
výměnné nástavby |
cze |
dc.subject |
vozové zásilky |
cze |
dc.subject |
veřejná logistická centra |
cze |
dc.title |
Strategie pro rozvoj železniční nákladní přepravy |
cze |
dc.title.alternative |
Strategy for railway freight transportation development |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work analyses the present level of railway freight transportation in the Czech Republic and suggests its possibilities for increasing of its competitiveness as compared to the long-distance road transportation. To achieve this goal it is proposing a new technology that would lead to increased effectivity of the individual transportation processes and effective regulation policy. I´m focusing above all on complete wagon load system and on possibilities of usage of the combined transportation technologies to create a complex and effective transportation system. This system would observe the principles of the European Union transport policies, especially the living environment protection, which would be beneficial to the society in general. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20673 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |