Management jakosti podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Roudný, Radim cze
dc.contributor.author Hauftová, Kateřina
dc.date.accessioned 2009-07-03T14:20:45Z
dc.date.available 2009-07-03T14:20:45Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34445
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je problematika managementu jakosti v podniku zaměřená na oblast hodnocení spokojenosti zákazníků a nákladů, které se vztahují k jakosti. První část práce obsahuje teoretické poznatky získané z odborné literatury, jež se daným tématem zabývají. Je zde pojednáno o pojmu kvality, managementu jakosti, jeho koncepcích a měřeních v jeho systémech, což představuje teoretická východiska pro analytickou část práce. Druhá část práce zahrnuje představení společnosti AGBA, v.o.s. včetně jí uplatňovaného systému managementu kvality. Dále je zde obsažena analýza spokojenosti zákazníků této společnosti a analýza výdajů vztahujících se k jakosti. cze
dc.format 104 s., 9 s. příloh cze
dc.format.extent 958120 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Jakost cze
dc.subject management jakosti cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject Náklady cze
dc.subject Quality eng
dc.subject Quality Management eng
dc.subject customers satisfaction eng
dc.subject Costs eng
dc.title Management jakosti podniku cze
dc.title.alternative Quality management in a company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated Theme of this thesis is the problem of quality management in a company with a view to evaluation of customers satisfaction and cost relating to quality. The first part of the thesis contains theoretical information which have been obtained from special literature connected to this theme. The conception of quality is mentioned here, quality management, its conceptions and measurements in its systems what represents theoretical starting points for analytical part of the work. The second part of the thesis includes AGBA company presentation and its quality management. Analysis of customers satisfaction and costs of quality analysis are also included here. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19936 cze
dc.identifier.signature D19936
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet