dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
cze |
dc.contributor.author |
Hauftová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T14:20:45Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T14:20:45Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34445 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je problematika managementu jakosti v podniku zaměřená na oblast hodnocení spokojenosti zákazníků a nákladů, které se vztahují k jakosti. První část práce obsahuje teoretické poznatky získané z odborné literatury, jež se daným tématem zabývají. Je zde pojednáno o pojmu kvality, managementu jakosti, jeho koncepcích a měřeních v jeho systémech, což představuje teoretická východiska pro analytickou část práce. Druhá část práce zahrnuje představení společnosti AGBA, v.o.s. včetně jí uplatňovaného systému managementu kvality. Dále je zde obsažena analýza spokojenosti zákazníků této společnosti a analýza výdajů vztahujících se k jakosti. |
cze |
dc.format |
104 s., 9 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
958120 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Jakost |
cze |
dc.subject |
management jakosti |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
Náklady |
cze |
dc.subject |
Quality |
eng |
dc.subject |
Quality Management |
eng |
dc.subject |
customers satisfaction |
eng |
dc.subject |
Costs |
eng |
dc.title |
Management jakosti podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Quality management in a company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Theme of this thesis is the problem of quality management in a company with a view to evaluation of customers satisfaction and cost relating to quality. The first part of the thesis contains theoretical information which have been obtained from special literature connected to this theme. The conception of quality is mentioned here, quality management, its conceptions and measurements in its systems what represents theoretical starting points for analytical part of the work. The second part of the thesis includes AGBA company presentation and its quality management. Analysis of customers satisfaction and costs of quality analysis are also included here. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19936 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19936 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |