dc.contributor.advisor |
Pidanič, Jan |
|
dc.contributor.author |
Štrof, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T14:13:01Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T14:13:01Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34418 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá studií nasazení nové technologie pro železniční rádiové sítě v kmitočtovém pásmu 150 MHz. Definuje vhodné selektivní formáty a signalizace pro vzájemnou komunikaci mezi jednotlivými subjekty. Diplomová práce navrhuje jednotlivé varianty zapojení v závislosti na velikosti železniční stanice a také začlení rádiové sítě do železniční přenosové sítě. V závěru diplomové práce jsou navržená řešení aplikovatelná na konkrétní železniční trať. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
2927502 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
radio networks |
eng |
dc.subject |
radio stations |
eng |
dc.subject |
dispatcher work centres |
eng |
dc.subject |
technological data networks |
eng |
dc.subject |
selective formats |
eng |
dc.subject |
frequency bands |
eng |
dc.subject |
rádiové sítě |
cze |
dc.subject |
radiostanice |
cze |
dc.subject |
dispečerská pracoviště |
cze |
dc.subject |
technologické datové sítě |
cze |
dc.subject |
selektivní formáty |
cze |
dc.subject |
kmitočtová pásma |
cze |
dc.title |
Železniční rádiové sítě |
cze |
dc.title.alternative |
Railway radio system |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Steiner, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the study of a new technology for railway radio networks within the 150 MHz frequency band. It presents a definition suitable selective formats and signaling for multilateral communication of individual objects. The diploma thesis submits a design of individual variants of the connection dependent on the railway station size; and it also describes the integration of the radio networks in the railway transmission network. At the end of the diploma thesis there are designed solutions applicable to a specific railway. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
infrastruktura-Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20548 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |