Modelové řízení hybridních pohonů automobilů MHD

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Graja, Milan
dc.contributor.author Vosáhlo, Radek
dc.date.accessioned 2009-07-03T14:11:37Z
dc.date.available 2009-07-03T14:11:37Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34413
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je možný model řešení hybridního pohonu pro vozidla MHD. Důvodem je velký zájem výrobců o tuto problematiku a perspektiva této konstrukce v nejbližších letech. Zavedení těchto vozidel by mělo pozitivní vliv na ekologii a ekonomii provozu, stejně jako na zlepšení trakčních a dynamických vlastností. Výsledkem práce je návrh daného modelu, zhodnocení ekologického dopadu a ekonomičnost daného projektu. Dále je zde uveden přehled možných zdrojů elektrické energie, stručný přehled současných autobusů s těmito pohony a pokud byly dostupné, tak i jejich parametry. Podklady pro tuto práci tvoří především zahraniční odborná literatura a informace ze sítě internet. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 2137675 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hybrid propulsion systems eng
dc.subject batteries eng
dc.subject environmental science eng
dc.subject Economy eng
dc.subject hybridní pohony cze
dc.subject baterie cze
dc.subject ekologie cze
dc.subject ekonomie cze
dc.title Modelové řízení hybridních pohonů automobilů MHD cze
dc.title.alternative Model controlling of public transport vehicles hybrid driving mechanisms eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is a possible solution of a hybrid driving mechanism for public transport vehicles. The purpose is a strong producers´ interest in these problems, and the perspective of this construction in coming years. Using these vehicles would positively influence ecology and operating economy, as well as the improvement of traction and dynamic qualities. The result of the thesis is a particular model concept, evaluating the ecological impact, and the particular project economics. Furthermore, a survey of possible electricity sources, a brief survey of present buses using these driving mechanism and their parameters if available, are introduced. All the data used for this thesis are mostly acquired in foreign technical literature and in the internet. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20857
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet