Založení cestovní kanceláře

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šatera, Karel cze
dc.contributor.author Štěpánková, Dita
dc.date.accessioned 2009-07-03T13:46:50Z
dc.date.available 2009-07-03T13:46:50Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34336
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možností vstupu cestovní kanceláře na trh cestovního ruchu s cílem být na tomto trhu konkurenceschopný. Konkurenceschopnost je viděna především ve specializaci, dobře nastavené cenové politice a schopnost tvorby kladného hospodářského výsledku. V práci je charakterizován cestovní ruch, pojem cestovní kancelář a její funkce. V praktické části jsou prováděny analýzy, které mají zjistit zda je na tomto trhu prostor pro novou cestovní kancelář, najít strategii diferenciace trhu, stanovit cenovou politiku a v poslední části se zaměří na finanční stránku, jejíž cílem je zjistit rozsah produkce k zajištění požadovaného zisku. cze
dc.format 60 s., 6 s. příloh cze
dc.format.extent 2317886 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Cestovní ruch cze
dc.subject cestovní kanceláře cze
dc.subject Konkurenceschopnost cze
dc.subject cenová politika cze
dc.subject diferenciace cze
dc.subject služby cze
dc.subject analýzy cze
dc.subject Tourism eng
dc.subject travel agencies eng
dc.subject Competitiveness eng
dc.subject pricing policy eng
dc.subject differentiation eng
dc.subject services eng
dc.subject analyses eng
dc.title Založení cestovní kanceláře cze
dc.title.alternative Founding of a travel agency eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the possibility of entering the travel agent on the market of tourism in order to be competitive in this market. Competitiveness is seen particularly in specialized, well-set pricing policy and ability to making a positive economic result. This work is characterized by tourism, the concept of a travel agency and its functions. In the practical part are carried out analysis to determine whether it is in the market for a new travel agency, find a market differentiation strategy, pricing policy and establish the last part will focus on the financial side, in order to ascertain the extent of production to ensure the desired profit. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19889 cze
dc.identifier.signature D19889
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet