dc.contributor.advisor |
Šatera, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Štěpánková, Dita
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:46:50Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:46:50Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34336 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá možností vstupu cestovní kanceláře na trh cestovního ruchu s cílem být na tomto trhu konkurenceschopný. Konkurenceschopnost je viděna především ve specializaci, dobře nastavené cenové politice a schopnost tvorby kladného hospodářského výsledku. V práci je charakterizován cestovní ruch, pojem cestovní kancelář a její funkce. V praktické části jsou prováděny analýzy, které mají zjistit zda je na tomto trhu prostor pro novou cestovní kancelář, najít strategii diferenciace trhu, stanovit cenovou politiku a v poslední části se zaměří na finanční stránku, jejíž cílem je zjistit rozsah produkce k zajištění požadovaného zisku. |
cze |
dc.format |
60 s., 6 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2317886 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
cestovní kanceláře |
cze |
dc.subject |
Konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
cenová politika |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
analýzy |
cze |
dc.subject |
Tourism |
eng |
dc.subject |
travel agencies |
eng |
dc.subject |
Competitiveness |
eng |
dc.subject |
pricing policy |
eng |
dc.subject |
differentiation |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
analyses |
eng |
dc.title |
Založení cestovní kanceláře |
cze |
dc.title.alternative |
Founding of a travel agency |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the possibility of entering the travel agent on the market of tourism in order to be competitive in this market. Competitiveness is seen particularly in specialized, well-set pricing policy and ability to making a positive economic result. This work is characterized by tourism, the concept of a travel agency and its functions. In the practical part are carried out analysis to determine whether it is in the market for a new travel agency, find a market differentiation strategy, pricing policy and establish the last part will focus on the financial side, in order to ascertain the extent of production to ensure the desired profit. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19889 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19889 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |