Návrh marketingové strategie Xcomfort
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie produktu Xcomfort. Popisuje daný trh, jeho specifika a faktory, které jej ovlivňují. Zkoumá závislosti a vliv jednotlivých faktorů na velikost obratu. Práce předkládá návrh a ekonomickou analýzu marketingové strategie a její reklamní kampaně.
Rozsah stran
107 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20506
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
Marketing, Strategie, reklamy, obraty, ekonometrie, regresní analýzy, Marketing, strategies, advertising, annual sales, econometrics, Regression analysis