Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na nástroje marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu se svými uchazeči o studium. Součástí práce je situační analýza Fakulty ekonomicko-správní, analýza úspěšnosti uchazečů Fakulty ekonomicko-správní při přijímacím řízení a vyhodnocení provedených analýz. V závěru práce jsou návrhy na vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace mezi Fakultou ekonomicko-správní a jejími uchazeči.

Rozsah stran

55 s., 13 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D19953
D19953

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

cena, Fakulta ekonomicko-správní, Marketingová komunikace, Marketingový mix, produkty, Reklama, uchazeči, Price, Faculty of economics and administration, Marketing communication, Marketing mix, products, promotion, applicants

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced