Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na nástroje marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu se svými uchazeči o studium. Součástí práce je situační analýza Fakulty ekonomicko-správní, analýza úspěšnosti uchazečů Fakulty ekonomicko-správní při přijímacím řízení a vyhodnocení provedených analýz. V závěru práce jsou návrhy na vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace mezi Fakultou ekonomicko-správní a jejími uchazeči.
Rozsah stran
55 s., 13 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D19953
D19953
D19953
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cena, Fakulta ekonomicko-správní, Marketingová komunikace, Marketingový mix, produkty, Reklama, uchazeči, Price, Faculty of economics and administration, Marketing communication, Marketing mix, products, promotion, applicants