Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Jirásková, Veronika
dc.date.accessioned 2009-07-03T10:51:11Z
dc.date.available 2009-07-03T10:51:11Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33954
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků. cze
dc.format 64 s., 5 s. příloh cze
dc.format.extent 2672461 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Customer Relationship Management eng
dc.subject customer value eng
dc.subject customer profitability eng
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject hodnota zákazníka cze
dc.subject ziskovost zákazníka cze
dc.title Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady cze
dc.title.alternative Customers´ benefits assessment with a view to sales costs eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Plchová, Jana
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on customers? benefits for the business company and possibilities of their determination. In the theoretical part customer value and its modifications are defined with the respect to their utilization for a choice of suitable customer serving strategy. The emphasis is further given to potential methods of marketing profitability estimation with a view to selling costs assessment. The practical part of diploma thesis describes method of customers? service with the respect to service differences in the business company MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. Further, the system of customer profitability tracking with the emphasis on the determination of costs according to customers is described, analysed and evaluated. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D20447
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet