dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Jirásková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:51:11Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:51:11Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33954 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků. |
cze |
dc.format |
64 s., 5 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2672461 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
customer profitability |
eng |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
hodnota zákazníka |
cze |
dc.subject |
ziskovost zákazníka |
cze |
dc.title |
Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady |
cze |
dc.title.alternative |
Customers´ benefits assessment with a view to sales costs |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Plchová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on customers? benefits for the business company and possibilities of their determination. In the theoretical part customer value and its modifications are defined with the respect to their utilization for a choice of suitable customer serving strategy. The emphasis is further given to potential methods of marketing profitability estimation with a view to selling costs assessment. The practical part of diploma thesis describes method of customers? service with the respect to service differences in the business company MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. Further, the system of customer profitability tracking with the emphasis on the determination of costs according to customers is described, analysed and evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20447 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |