dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Štulpa, Břetislav
|
|
dc.date.accessioned |
2009-06-06T13:42:22Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T08:39:19Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33643 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navržení a posouzení možných změn v dopravní obslužnosti regionu Boskovicko se zaměřením na obslužnost v úseku Skalice nad Svitavou - Chornice v kombinaci veřejné drážní osobní dopravy a veřejné linkové dopravy. První část práce se zabývá analýzou současného stavu. Po provedení analýzy současného stavu dopravní obslužnosti, jsou na její základě provedeny návrhy na zlepšení situace dopravní obslužnosti v uvedené oblasti. Návrhy se týkají odstranění nežádoucích spojů z důvodu souběhu, zavedení nových spojů, a změn časových poloh spojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených opatření z ekonomického hlediska. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
6947146 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
transport serviceability |
eng |
dc.subject |
public railway transport |
eng |
dc.subject |
public bus transport |
eng |
dc.subject |
integrated trasport systems |
eng |
dc.subject |
Dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
veřejná drážní osobní doprava |
cze |
dc.subject |
veřejná linková doprava |
cze |
dc.subject |
integrované dopravní systémy |
cze |
dc.title |
Posouzení dopravní obslužnosti v regionu Boskovicko |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of transport serviceability in Boskovicko region |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this project is to suggest and evaluate the possible changes in traffic serviceability in Boskovicko region. The project is focused on traffic sector Skalice nad Svitavou - Chornice in combination of public railway transport and public bus transport. The first part is dealing with analysis of current state. Based on this analysis are given suggestions on improvement of the transport serviceability. The suggestions are concerning elimination of undesirable transport connection due to paralleling, introduction of new connections and change of timing. Conclusion is focused on evalution of suggested action especially from financial point of view. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20746 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |