Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stockmann, Pavel
dc.contributor.author Elstner, Vojtěch
dc.date.accessioned 2009-07-03T08:04:59Z
dc.date.available 2009-07-03T08:04:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33564
dc.description.abstract Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 2987255 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject advertising eng
dc.subject railway stations eng
dc.subject Czech Railways eng
dc.subject fares eng
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject reklamy cze
dc.subject železniční stanice cze
dc.subject České dráhy cze
dc.subject jízdné cze
dc.title Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji cze
dc.title.alternative Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian region eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vítek, Karel
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The work deals with promotion of tariff offers of the Czech railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20978
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account