dc.contributor.advisor |
Stockmann, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Elstner, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T08:04:59Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T08:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33564 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
2987255 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing communication |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
railway stations |
eng |
dc.subject |
Czech Railways |
eng |
dc.subject |
fares |
eng |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
reklamy |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
České dráhy |
cze |
dc.subject |
jízdné |
cze |
dc.title |
Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian region |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vítek, Karel |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20978 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |