dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Říhová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T07:44:53Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T07:44:53Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33514 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje vymezení a možnostem sledování, hodnocení a využití výkonnosti podniku na úrovni oboru podnikání. V teoretické části je vymezen pojem výkonnost podniku, dále jsou stručně popsány finanční přístupy k měření výkonnosti a vícedimenzionální přístup k měření výkonnosti na bázi Balanced Scorecard. Posléze je popsána modifikace této metody při uplatnění strategie CRM. Praktická část je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního výzkumu úrovně sledování a hodnocení tržní výkonnosti v podniku Explosia, a.s. v oboru podnikání ?trhaviny?. V závěru jsou specifikovány návrhy na zlepšení celého systému. |
cze |
dc.format |
66 s., 5 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
660890 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
Performance Measurement |
eng |
dc.subject |
Balanced ScoreCard |
eng |
dc.subject |
qualitative research |
eng |
dc.subject |
Výkonnost podniku |
cze |
dc.subject |
kvalitativní výzkum |
cze |
dc.title |
Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání |
cze |
dc.title.alternative |
Research of SBU performance measurement and evaluation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with defining, monitoring possibilities, evaluation and usage of company efficiency at the level of business doing. In the theoretical part the term ?company efficiency? is defined. Next, financial approaches to measuring of company efficiency are described briefly. Multidimensional approach to company efficiency measuring based on Balanced Scorecard is also described. Finally, the modification of this method with CRM strategy is described. Practical part focuses on preparation, realization and evaluation of the results of primary marketing research. The aim of this research was to monitor and evaluate market performance in the Pardubice company Explosia, a.s., which does its business in the field of explosives. Final part suggests improvements on the whole system. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20437 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.date.embargo |
2010-1-1 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |