Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Říhová, Veronika
dc.date.accessioned 2009-07-03T07:44:53Z
dc.date.available 2009-07-03T07:44:53Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33514
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje vymezení a možnostem sledování, hodnocení a využití výkonnosti podniku na úrovni oboru podnikání. V teoretické části je vymezen pojem výkonnost podniku, dále jsou stručně popsány finanční přístupy k měření výkonnosti a vícedimenzionální přístup k měření výkonnosti na bázi Balanced Scorecard. Posléze je popsána modifikace této metody při uplatnění strategie CRM. Praktická část je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního výzkumu úrovně sledování a hodnocení tržní výkonnosti v podniku Explosia, a.s. v oboru podnikání ?trhaviny?. V závěru jsou specifikovány návrhy na zlepšení celého systému. cze
dc.format 66 s., 5 s. obr. příloh cze
dc.format.extent 660890 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject CRM eng
dc.subject Performance Measurement eng
dc.subject Balanced ScoreCard eng
dc.subject qualitative research eng
dc.subject Výkonnost podniku cze
dc.subject kvalitativní výzkum cze
dc.title Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání cze
dc.title.alternative Research of SBU performance measurement and evaluation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínek, Radim
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with defining, monitoring possibilities, evaluation and usage of company efficiency at the level of business doing. In the theoretical part the term ?company efficiency? is defined. Next, financial approaches to measuring of company efficiency are described briefly. Multidimensional approach to company efficiency measuring based on Balanced Scorecard is also described. Finally, the modification of this method with CRM strategy is described. Practical part focuses on preparation, realization and evaluation of the results of primary marketing research. The aim of this research was to monitor and evaluate market performance in the Pardubice company Explosia, a.s., which does its business in the field of explosives. Final part suggests improvements on the whole system. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D20437
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.date.embargo 2010-1-1 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet