Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem internetových nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D20807
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Internet, web sites, company communication, web presentation, E-commerce, business on the Internet, Internet, internetové stránky, firemní komunikace, webové prezentace, internetový marketing, E-commerce, podnikání na internetu