Digitální knihovnaUPCE
 

Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation

Bakalářská práce

Abstrakt

Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem internetových nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D20807

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Internet, web sites, company communication, web presentation, E-commerce, business on the Internet, Internet, internetové stránky, firemní komunikace, webové prezentace, internetový marketing, E-commerce, podnikání na internetu

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced