Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Hyhlíková, Věra |
|
dc.contributor.author |
Jaklová, Helena |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-12T16:07:54Z |
|
dc.date.available |
2009-03-12T16:07:54Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.issn |
1211-6629 |
|
dc.identifier.issn |
1211-6629 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32567 |
|
dc.description.abstract |
Autorky se v článku zabývají problematikou motivace při studiu španělštiny jako cizího jazyka v rámci lektorských kurzů na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice. V úvodu se věnují charakteristice tohoto typu studia a specifikují nároky kladené na učitele i studenty v uvedených podmínkách. V další části článku se zabývají konkrétně aktivitami, které umožňují komplexní didaktické zpracování vybraného problému. Východiskem jsou autentické texty španělských písní, na které jsou aplikovány aktivity směřující ke zdokonalení jazykových kompetencí v následujících oblastech: gramatika, fonetika, slovní zásoba a oblast sociokulturní. |
cze |
dc.format |
p. 137-151 |
eng |
dc.language.iso |
spa |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004) |
eng |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
španělština |
cze |
dc.subject |
didaktické metody |
cze |
dc.title |
Motivación en el aula de E. L. E. |
spa |
dc.type |
Article |
eng |
dc.identifier.signature |
47334 |
|
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|