Motivación en el aula de E. L. E.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Hyhlíková, Věra
dc.contributor.author Jaklová, Helena
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:07:54Z
dc.date.available 2009-03-12T16:07:54Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32567
dc.description.abstract Autorky se v článku zabývají problematikou motivace při studiu španělštiny jako cizího jazyka v rámci lektorských kurzů na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice. V úvodu se věnují charakteristice tohoto typu studia a specifikují nároky kladené na učitele i studenty v uvedených podmínkách. V další části článku se zabývají konkrétně aktivitami, které umožňují komplexní didaktické zpracování vybraného problému. Východiskem jsou autentické texty španělských písní, na které jsou aplikovány aktivity směřující ke zdokonalení jazykových kompetencí v následujících oblastech: gramatika, fonetika, slovní zásoba a oblast sociokulturní. cze
dc.format p. 137-151 eng
dc.language.iso spa
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výuka jazyků cze
dc.subject španělština cze
dc.subject didaktické metody cze
dc.title Motivación en el aula de E. L. E. spa
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47334
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet